Sprawy załatwiane w Uniwersytecie za pośrednictwem platformy ePUAP

Elektroniczna Skrzynka Podawcza jest systemem służącym do przesyłania dokumentów i formularzy elektronicznych do urzędu.

W celu skorzystania z Elektronicznej Skrzynki Podawczej Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu dostępnej na platformie ePUAP, niezbędne jest spełnienie następujących warunków:

 

Załatwienie spraw następuje poprzez wejście w menu: Lista spraw -> Zdarzenia życiowe -> Sprawy obywatelskie -> Ogólne sprawy urzędowe -> Pismo ogólne do podmiotu publicznego -> następnie trzeba wybrać "Przejdź do Formularza" oraz dodać odbiorcę/adresata jako Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
 

Pozostałe instrukcje dotyczące obsługi platformy ePUAP w zakresie: zakładania konta, wysłania dokumentów, podpisywania itp. znajdują się w dziale Pomoc serwisu ePUAP.

Strona główna elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej znajduje się pod adresem: http://epuap.gov.pl

Adres skrytki ePUAP Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu :  /UMPPOZNAN/SkrytkaESP





Wytworzył: Dominika Bazan (21 stycznia 2015)
Opublikował: Dominika Bazan (21 stycznia 2015, 08:51:01)

Ostatnia zmiana: Dominika Bazan (15 września 2017, 13:17:50)
Zmieniono: zmiana redakcyjna

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2540

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij